CartuShop | Politica de garantie si retur
Contact rapid: 0730.462.688

Ghidul tau autentic de shopping.
Viziteaza site-ul Cartushop.ro pe ShopMania

Politica de garantie si retur

1. Returnarea in primele 14 zile

Retragerea din contract / renuntarea la cumparare


Daca sunteti un Client persoana fizica, ati primit produsele printr-un curier si v-ati razgandit – le puteti returna in termen de maxim 14 zile calendaristice, fara necesitatea prezentarii unui motiv anume si fara nici un fel de penalitati, conform legii (O.U.G. 34/2014). 

Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014 mentioneaza: 
"Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si function?rii produselor."

Ce trebuie sa stiti, astfel incat lucrurile sa se rezolve foarte repede:
- Va recomandam pastrare completa a ambalajului si accesoriilor care insotesc produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului poate afecta integritatea produsului care va duce la diminuarea valorii produselor. Va rugam, nu inscriptionati ambalajul si impachetati produsul in alta cutie, in asa fel incat ambalajul original sa fie protejat.
- Produsul returnat trebuie sa fie insotit de factura, certificat de garantie;
- Costul de transport pentru returnarea produselor il suportati dumneavoastra sau le aduceti direct la sediul nostru.

TAGSPACE PROFILE SRL va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul solicitarii de returnare.


Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate :

a) Formular de retragere: va rugam descarcati formularul prin click . Formularul completat va rugam sa il transmiteti pe adresa de email retur@cartushop.ro. 
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.

Va rugam sa trimiteti in scris la adresa de email de unde ati primit confirmarea comenzii Banca si Contul dvs IBAN in care doriti returnarea banilor. In urma verificarii produsului returnat, va vom anunta daca veti beneficia de retur integral al valorii produsului sau daca se aplica anumite retineri. In situatia in care doriti pastrarea produsului, veti putea veni sa ridicati produsul personal de la sediul nostru sau il vom trimite noi la dumneavoastra daca veti plati transportul necesar livrarii.

Produse excluse, fara drept de returnare

a) produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
d) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator 
e) produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material

Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

Produsele defecte de noi (DOA –Dead on Arrival)

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garantie) declarate in termen de 48 de ore de la receptie vor fi inlocuite fara alte costuri - in limita stocului disponibil si cu conditia ca produsul sa fie pachet complet exact ca in momentul ridicarii sau livrarii.

Produsele susceptibile de nerespectarea conditiilor de garantie vor fi preluate in regim normal de garantie pentru redirectionarea catre un service autorizat in vederea diagnosticarii. In cazul in care se constata un defect de fabricatie, se va proceda la finalizarea procedurii de retur. In cazul in care se constata o nerespectare a conditiilor de garantie si automat o nerespectare a Art. 14, Alin. 3 din O.U.G. 34/2014, se va proceda la diminuarea valorii produsului pentru readucerea la starea acestuia din momentul livrarii. 

Adresa de retur

Returul produselor se va face direct la sediul nostru sau prin curier rapid mentionand datele:

SC TAGSPACE PROFILE SRL

Soseaua Dudesti-Pantelimon nr. 23, Camera 3, Sector 3, Bucuresti

Telefon: 0723.358.179

 

Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar.

2. Politica de conformitate la livrare

Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. 

 
Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs pe care l-a comandat si care apare pe factura). In cazul produselor compatibile, exista unele cartuse universale care se potrivesc mai multor modele si pot parea diferite chiar daca nu sunt. Este totusi bine sa verificati si sa ne intrebati daca aveti nelamuriri.

Daca ati verificat si constatati o neconformitatea la livrare a produsului  trebuie sa o anuntati in maxim 48 de ore de la livrare la numarul de telefon afisat pe site sau pe email la adresa: sesizari@cartushop.ro.
Vom rezolva problema de neconformitate anuntata in primele 48 de ore exclusiv pe cheltuiala noastra (costuri de transport, logistice, inlocuirea produsului). 
Singura conditie este ca dumneavoastra sa returnati produsele in exact aceesi stare in care a fost receptionat, fara a fi desigilat, folosit sau fara a avea amabalajul deteriorat.

3. Politica de Garantie

Toate produsele pe care le vindem noi au conditii de garantie conforme cu legislatia în vigoare. Garantia produselor noastre o asiguram direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori, in baza facturii de achizitie.

Cum sa procedati daca se defecteaza produsul cumparat:
- Verificati daca produsul este in perioada de garantie, de 12 luni de la data achizitiei;

- Daca produsul este in perioada de garantie,  va rugam sa ne contactati si vom trimite un curier pentru a ridica produsul;

- Ca sa va putem repara produsul – trebuie neaparat sa primim impreuna cu el:


Primirea raspunsului

Vom solutiona in maxim 15 zile calendaristice problema produsului tau, astfel:

- Daca este acoperit de garantie, va vom da dam inapoi alt produs:
              o    la fel, daca este inca un produs care se comercializeaza, sau
              o    un produs mai ieftin,  cu acceptul Clientului, sau
              o    un produs mai scump, cu plata diferentei de bani.

In acest caz va  vom deconta si costul transportului catre service al produsului si costul de retur inapoi la dumneavoastra.
      • Daca insa, din expertiza tehnica, va rezulta ca nefunctionalitatea se datoreaza utilizarii defectuoase, va vom anunta telefonic sau pe email de rezultat si apoi va vom returna produsul, fara sa mai platim noi  costurile de transport.
In urma unei discutii directe, veti putea in acest caz solicita o remediere a defectiunii contra cost.

 
Important:  interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele autorizate duce imediat la pierderea garantiei produsului.